عصر آذربایجان

گزارش خبر

تراکتور تيمي که چشم ها را مي‌نوازد

تراکتور تيمي که چشم ها را مي‌نوازد

1401/11/02

گروه ورزشي:تراکتور تحت هدايت سرمربي اسپانيايي با ارائه بازي هايي شناور مورد تحسين پرشورها قرار گرفته است.

گروه ورزشي:تراکتور تحت هدايت سرمربي اسپانيايي با ارائه بازي هايي شناور مورد تحسين پرشورها قرار گرفته است.
پس از اينکه پاکو خمز به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال تراکتور انتخاب شد، همه به‌دنبال يافتن جوابي براي دلايل جدايي برديف از نيمکت تي‌تي‌ها بودند و هرچند که دلايل مضحک مسئولان اين باشگاه مورد قبول هواداران تراکتور قرار نگرفت، اما مرد اسپانيايي و 52 ساله نيمکت اين تيم با نواختن رنگ و بويي تازه بر تار و پود تراکتور نگاه همگان را مورد توجه بازي هاي اين تيم کرد.
پاکو که پنجشنبه هفته گذشته پنجمين بازي‌اش را روي نيمکت تراکتور تجربه کرد و متحمل شکست شد، حتي با وجود باخت مقابل رقيب سنتي اين تيم در فاصله 6 روز از پيروزي هفته گذشته برابر آبي‌هاي پايتخت با توجه به بازي مالکانه و هجومي مورد تحسين هواداران تراکتور قرار گرفت و شيوه بازي پاکو به مذاق پرشور ها خوش آمده است.
هواداران تراکتور که از دير باز علاقه‌مند به بازي هجومي تيمشان بودند با تماشاي بازي شناور مقابل رقباي تهراني خود پرفروغ تر بازي هاي تيم محبوبشان را دنبال مي‌کنند، تراکتور در آزادي باخت و بعد از اتفاقات بحث‌برانگيز داوري آن مسابقه نتوانست رويايي دوبازي پيروزي پي‌درپي در طي يک هفته برابر استقلال را تجربه کند، اما اين باخت باعث نشد تا ارزش هاي تيم آقاي خمز از چشم بيافتند.با نگاهي به بازي هايي که پاکو خمز روي نيمکت تراکتور بوده است متوجه مي‌شويم که طبق انتظاراتمان از اين سرمربي اسپانيايي مبني بر شيوه بازي آن، تراکتور در طي اين ديدار ها همواره به بازي مالکانه و هجومي رغبت نشان داده است.
پيکان و تراکتور/ استارت تراکتور با دست فرمان خمز!
ليگ‌برتر پس از 54 روز تعطيلي به علت برگزاري رقابت‌هاي جام‌جهاني 2022 قطر از سرگرفته شد و تراکتور با رنگ و بويي تازه و در روز رونمايي از پاکو خمز اسپانيايي مقابل پيکان قرار گرفت و موفق شد با تک گل محمدرضا عباسي بازي را با پيروزي پشت سر بگذارد.
از لحاظ آماري اين تنها بازي خمز در تراکتور به حساب مي‌آيد که عدد و رقم هاي مالکيت و تعداد پاس‌هاي تيمش از حريف کمتر بوده است.تراکتوري‌ها در آن مسابقه 43 درصد از مالکيت توپ را در اختيار داشتند و 369 پاس را ردوبدل کردند که 70 درصد آن ها به طور صحيح به مقصد رسيد، شاگردان خمز 8 شوت را به ثبت رساندند که تنها دو ضربه در چارچوب بود و يکي از آن‌ها وارد دروازه شد تا خمز در روز افتتاح خود در فوتبال ايران سه امتياز را از تهران به تبريز ببرد.
تراکتو و مس کرمان/ توقف برابر جديدالورود ليگ‌برتر!
در دومين گام تراکتور در سکوت فراگير سکو هاي خالي ورزشگاه شهيد سردار سليماني تبريز از تيم تازه‌ ليگ‌برتري شده مس کرمان صف‌آرايي کرد و 90 دقيقه مصاف ملال‌آور دوتيم بازي بدون گل به پايان رسيد.تراکتور در اين مسابقه 66 درصد از مالکيت توپ را عهده‌دار بود و 563 پاس را ثبت کرد که 86 درصد آنها سالم به مقصد رسيده بودند، از 10 شوت تي‌تي‌ها تنها دو ضربه در چارچوب بود تا کم‌دقتي سرخ‌پوشان در زدن ضربات تمام کننده و پاياني به‌چشم بخورد.
تراکتور و نساجي/ ترک شهر خسته با دستاني خالي!
خمز در ادامه ماجراجويي خود با تراکتور تغيير يافته از سيستم سه دفاعي و تفکرات برديف روسي در قائمشهر به مصاف نساجي رفت و علي‌رغم اينکه از لحاظ آمار و ارقام، اعداد قابل‌توجهي را مقابل تيم خود ثبت کرد نتوانست از پس شاگردان مطهري برآيد و با شکست دو بر صفر و با دستاني خالي شهر خسته را ترک کرد.تراکتور برابر نساجي، 65 درصد از مالکيت توپ را به خود اختصاص داده بود و 84 درصد از 631 پاس خود را در اين بازي صحيح به مقصد رساند و با 15 شوت که 6 تا از آنها در چارچوب بودند، بي قيد و شرط بازي مالکانه و هجومي را در دستور کار قرار داده بود اما با اين حال باز هم حريف نساجي مازندران نشد و شکست را قبول کرد.
تراکتور و استقلال/ شيرين‌ترين سکانس پاياني نيم‌فصل!
سکانس پاياني نيم‌فصل اول براي تراکتور با پيروزي برابر رقيب سنتي شيرين‌ شد، خمز اين بار و در چهارمين سابقه نشستن روي نيمکت تي‌تي‌ها در غياب ماشين گلزني تيمش "محمد عباس‌زاده" دست به کار بزرگي زد و استقلال را شکست داد تا تراکتور پس از 1419 روز در قالب رقابت‌هاي ليگ‌برتر فوتبال استقلال را شکست دهد.در اين مسابقه تراکتوري‌ها، با اختصاص 53 درصد از مالکيت توپ در برابر استقلالي که در فصل جاري رقابت‌ها معمولاً مالکانه بازي کرده است آمار قابل قبولي را به ثبت رساند.تي‌تي‌ها در اين بازي، 472 پاس را ردوبدل کردند که 75 درصد از آن‌ها سالم بود و 4 شوت از 13 ضربه اين تيم در چارچوب بود و توپ هاي محمد قنبري وارد دروازه شد تا اين مهاجم جوان در هفته پاياني دور رفت رقابت‌ها سه امتياز خانگي را به حساب تيمش واريز کند.
استقلال و تراکتور/ ملاقات مجدد در آزادي
تراکتور و استقلال 6 روز پس از ديدارشان به ديدار هم رفتند، اين بار در مرحله يک‌شانزدهم رقابت هاي جام‌حذفي فوتبال، بازي که يادآور فينال فصل 1400-1399 بود با 120 دقيقه جدال دوتيم همراه شد و در انتها پيروزي دو بر يک استقلالي‌ها با پنالتي هاي جنجالي و بحث‌برانگيزشان باعث وداع زود هنگام شاگردان خمز از گردونه اين مسابقات شد.
تراکتور در اين بازي، به مانند هفته گذشته و بازي در تبريز 53 درصد مالکيت توپ را مقابل نام خود ثبت کرد، شاگردان خمز همچنين 559 پاس را درون زمين دادوستد کردند که 74 درصد از اين پاس ها سالم و بي‌نقص به مقصر رسيد.
تي‌تي ها در اين مسابقه 13 بار دروازه حسيني را هدف قرار دادند که 4 شوت از اين تعداد ضربه درچارچوب بود و يکي از آن‌ها توسط رضا اسدي وارد دروازه استقلال شد.
به گزارش عصرآذربايجان به نقل از ايسنا،خمز با ثبت اين آمار مطابق انتظار سيستم کاملاً مالکانه و هجومي را در دستورکار قرار داده است و بايد ديد براي اين شيوه بازي خود در ادامه کار چه‌آيتم هايي را حذف و اضافه خواهد کرد، همچنين بايد منتظر بود و ديد که خمز که حدوداً تا پايان هفته دوم بهمن‌ماه فرصت جذب بازيکن را در پنجره نيم‌فصل دارد با جاهاي خالي بازيکن براي تراکتور که اکنون به عدد سه رسيده چه خواهد کرد و چه بازيکناني مدنظر اين سرمربي خواهند بود.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها