عصر آذربایجان

گزارش خبر

دشمن ‌دچار شکست غیرقابل ترمیم شده است

دشمن ‌دچار شکست غیرقابل ترمیم شده است

1402/11/03

عصرآذربایجان-معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین با بیان اینکه امروز ما وارد جنگ شناختی شدیم و دشمن در عرصه مقاومت دچار شکست غیر قابل ترمیم شده است، گفت: طوفان‌الاقصی بزرگترین شکست را به رژیم صهیونیستی وارد کرد

مرتضي اميري‌نژاد در آيين اختتاميه پنجمين رويداد توليد محتواي ديجيتال بسيج استان زنجان اظهار داشت: دشمنان مکتب تشيع، پيوسته در حال دشمني عليه کشور ما هستند.

وي افزود: امروز در مقطعي هستيم که چهار جنگ در داخل کشور و يک جنگ در خارج کشور را پشت سر گذاشته‌ايم، سال گذشته دشمن جنگ ترکيبي عليه کشور ما به راه انداخت، جنگ ترکيبي که کل پياده نظام و سواره نظام دشمن عليه کشور ما به صف شده بودند.

معاون سياسي سپاه صاحب‌الامر قزوين گفت: در اغتشاشات سال گذشته اينترنشنال عليه کشور ما اتاق جنگ به راه انداخت و 24 ساعته حوادث کشور ما را رصد مي‌کرد، اما خوشبختانه ما پيروز ميدان در جنگ داخلي شديم.

وي اذعان کرد: با تدبير شهيد سليماني، ما جنگ خارج از کشور را کنترل کرديم، ايشان علاوه بر اينکه مهندس بودند بلکه معمار نيز بودند، ايشان توانستند از تهديدهاي بزرگ، فرصت ايجاد کنند و معمار بزرگ شکست اسرائيل و آمريکا باشند.

اميري‌نژاد گفت: با اينکه اسرائيل ادعاي ابرقدرت در دنيا را دارد اما در مقابل حماس عاجز مانده است، بيش از 110 روز از جنگ مي‌گذرد اما موفقيتي توسط اسرائيل به دست نيامده است. امروز وحدت کلمه را مديون شهيد سليماني هستيم.

وي با اشاره به اينکه اسرائيل با همه توان با پشتيباني آمريکا، اروپا، فرانسه، انگليس نتوانسته به موفقيت برسد و چهار مولفه اسرائيل نيز نابود شده است، گفت: بنده اين قول را مي دهم که ما همه گلوگاه‌هاي نظامي دشمن را گرفته‌ايم.

اميري‌نژاد با اشاره به اينکه در بحث جهاد تبيين بايد به نقطه تمرکز دشمن دقت کنيم، گفت: انديشکده‌اي در آمريکا کتابي تحت عنوان جنگ شبکه‌اي نوشته‌اند در اين کتاب يک جمله حايز اهميت است که در سال‌هاي آينده کسي که سلاح نظامي دارد ابر قدرت نيست، کسي ابرقدرت است که راوي روايت اول باشد؛ بنابراين ما بايد راويان اول باشيم.

وي در بخشي ديگر با اشاره به اينکه امروز رسالت ما رسالت زينبي است، گفت: ايشان در جبهه جنگ نرم نيز جنگيدند. ما امروز اربعين و عاشورا را مديون بزرگ بانوي دشت کربلا هستيم. اربعين بزرگترين مانور فرهنگي جهان تشييع است. اربعين معجزه زنده جهان تشييع است بايد بر روي اين موضوعات کار شود. امروز در بحث توليد محتوا به اربعين توجه شود، چراکه اربعين نقطه ثقل جهان تشييع است.

اميري‌نژاد با اشاره به اينکه امروز ما از جنگ ترکيبي عبور کرده و وارد جنگ شناختي شديم، گفت: هدف دشمن در اين جنگ سياه‌نمايي و تعويض ارزش و ضد ارزش است. ما بايد پيشرو‌تر از دشمن باشيم بنابراين نبايد صرفا حالت تدافعي به خود بگيريم.

وي با اشاره به اينکه امروز ما وارد جنگ شناختي شديم و دشمن در عرصه مقاومت دچار شکست غيرقابل ترميم شده است، گفت: طوفان‌الاقصي بزرگ‌ترين شکست را به رژيم صهيونيستي وارد کرد، امروز در جبهه مقاومت ما در مقابل آمريکا و اسرائيل ايستاديم. 

معاون سياسي سپاه صاحب‌الامر قزوين با بيان اينکه ما اسرائيل مدعي را به کنج رينگ برده‌ايم و پايان طوفان الاقصي به نابودي اسرائيل مي‌انجامد، گفت: اسرائيل نتوانسته به غزه زير زميني که غزه اصلي است دست يابد؛ امروز بيشتر تونل‌هاي غزه زير شهرک‌هاي صهيونيستي قرار دارد.

وي در بخشي ديگر با اشاره به اينکه شعار حقيقي ما زن، زندگي و آگاهي است، بيان کرد: دشمنان که سال گذشته شعار زن زندگي آزادي دادند دلشان به حال کشور ما نسوخته بلکه از پيشرفت‌هاي کشور ما شديد عصباني هستند.

اميري‌نژاد در ادامه با بيان اينکه در وزارت اطلاعات، پنج قرارگاه تشکيل شده است، گفت: مواجه با جنگ ترکيبي، تبيين و عمليات رواني، سايبري، مقابله با فساد و ديپلماسي پنهان؛ اين پنج قرارگاه هستند، با اين پنج قرارگاه توانستيم در سالگرد مهسا اميني، تمام 200 عمليات تروريستي پيش‌بيني شده را منهدم کنيم. 

وي تصريح کرد: سال گذشته بعد از 4 روز فعالان وارد مقابله در فضاي مجازي شدند، با اينکه امسال در سالگرد مهسا اميني نيز با رمز آشوب ديگري دست به کار شدند اما در عرض دو ساعت با اين فتنه مقابله شد.

معاون سياسي سپاه صاحب‌الامر قزوين خاطر نشان کرد: امروز يمن تعادل و تغيير موازنه قدرت را بهم زده و آمريکا و انگليس توسط يمن از فاصله 1600 کيلومتر هدف قرار مي‌گيرد.

وي با بيان اينکه امروز غزه خودجوش مي‌جوشد و تکيه‌گاهش ايران نيست، تصريح کرد: زماني که طوفان‌الاقصي انجام شد حتي شاخه سياسي حماس نيز از اين عمليات خبر نداشت، چرا که اسرائيل 10 هزار جاسوس در غزه دارد.

وي با بيان اينکه امروز بايد فعاليت ما در فضاي مجازي همانند جبهه مقاومت باشد، گفت: امروز بهترين راهکار در مقابل جريان تحريف، جهاد تبيين است.

معاون سياسي سپاه صاحب‌الامر قزوين در ادامه با بيان اينکه ما امسال مهم‌ترين رخداد سياسي کشور يعني انتخابات را پيشرو داريم، گفت: جبهه مقاومت بر روي انتخابات ما حساب کرده است، اگر ما انتخابات و حضورمان ضعيف باشد جبهه مقاومت سيلي مي‌خورد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها