عصر آذربایجان

گزارش خبر

مشکل تراکتور دروني است

مشکل تراکتور دروني است

1403/03/15

گروه ورزشي: کاپيتان پيشين تراکتور ضمن انتقاد از وضعيت کنوني اين تيم گفت: مشکل از درون باشگاه و مسئولان باشگاه تراکتور است.


عليرضا ميرشفيعيان ، در ارزيابي فني از عملکرد تراکتور مقابل پيکان اظهار کرد: بازي از لحاظ فني خيلي معمولي بود. البته هر دو تيم چند موقعيت داشتند که از دست دادند. در کل بازي متعادل بود ولي تراکتور همان طور که در بازي‌هاي هفته قبل هم ديدم هيچ برنامه‌اي براي رسيدن به گل نداشت. اين مساله در هفته‌هاي اخير ضعف تراکتور بوده و هميشه گفتم که نبود يک هافبک دفاعي خوب باعث ايجاد موقعيت‌هاي پرتعداد توسط حريف مي‌شود. نزديک 30 شوت به سمت دروازه تراکتور زده شد که علت آن نبود هافبک دفاعي است.
او ادامه داد: هماهنگ نبودن دروازه‌بان با خط دفاع دوباره در اين بازي مشهود بود. نزديک بود کاري انجام دهند که تبديل به گل شود. پيکان براي سه امتياز آمده بود به خاطر اينکه در پايين جدول است و توقع نداشتم تراکتور که براي سهميه مي‌جنگد اين عملکرد را داشته باشد.
اين کارشناس فوتبال درباره دو بازي آتي تراکتور گفت: براي رسيدن به رده سوم، کار سخت شد. با توجه به اينکه صنعت نفت اگر هر دو بازي را هم ببرد کارش به اما و اگر کشيده مي‌شود بازي با اين تيم دشوار است و تنها در صورتي که ابقاي صنعت‌نفت به هفته آخر نرسد کار راحت‌تر مي‌شود. بازي با ملوان هم بيشتر حيثيتي است.
اين کارشناس فوتبال افزود: سران باشگاه تراکتور بايد مشکلاتش را حل کنند نه اينکه شعار بدهند. بازيکنان از رده خارج شده را مي‌آورند در حالي که نبايد دوباره به سراغ اين اسامي بروند. تراکتور بايد در اين چند سال حداقل يک قهرماني ليگ کسب مي‌کرد. مسئولان باشگاه تراکتور مي‌گويند هزينه مي‌کنند. اگر هزينه مي‌کنيد پس کو نتيجه؟ اگر هزينه مي‌شود و نتيجه‌اي در بر ندارد پس مشکل از خودتان است. نه هوادار، نه بازيکن و نه مربي هيچ کدام مشکل ندارند. مشکل از درون خودتان (مسئولان باشگاه تراکتور) است. ميلياردها هزينه کرديد اما نتيجه نداده، مجموعه‌تان قهرمان نيست. کدام يک از آدم‌هاي دور و بر شما قهرمان هستند؟ کدام يک از مديران تراکتور در سال‌هاي اخير ورزشي بوده‌اند يا فوتبال بازي کرده‌اند؟
ميرشفيعيان تصريح کرد: فقط شعار مي‌دهند و مي‌گويند ميلياردي هزينه کرديم. يک روز مي‌گويند مي‌خواهيم و يک روز مي‌گويند نمي‌خواهيم تيم‌داري کنيم. همه جاي دنيا همين است. بارسلونا نتيجه نگرفت، ژاوي را اخراج کرد، مدير را هم عوض مي‌کند يعني الان مالکان بارسلونا بايد بگويند تيم‌داري نمي‌کنيم؟ اگر آمديد به مردم خدمت کنيد پس بي خيال اين مسائل شويد. البته هميشه در اين مقطع اين صحبت‌ها را مطرح مي‌کنند.
پيشکسوت تراکتور گفت: کم‌کاري در داخل باشگاه تراکتور است. به قول خودشان در اين چند سال بيشترين هزينه‌ها را کردند و نتيجه نگرفتند. مطمئن باشيد مشکل از آدم‌هايي است که بازيکن تاريخ گذشته به تراکتور مي‌آورند. اين اتفاقات در چند سال اخير افتاده است. زنوزي مي‌گويد ميلياردي هزينه کرده‌ام، مگر کسي او را مجبور کرده بود که خرج کند؟ خودش علاقه‌مند بود و آمد. الان هم اگر قصد واگذاري دارد بايد خيلي شيک و اصولي اين کار را انجام دهد. قطعا در تبريز يا در آذربايجان شرقي آدم‌هايي هستند که هزينه کنند. تراکتور از سال‌هاي گذشته روي زمين نمانده و نخواهند ماند.
او ادامه داد: اينکه بخواهيم شرايط و شروط الکي بگذاريم و هزاران ميليارد طي دو هفته پرداخت شود نشان مي‌دهد که مديران تراکتور، ورزشي نيستند. هيچ وقت اين اتفاق نمي‌افتد. فقط دو هفته طول مي‌کشد که اهليت طرف تائيد شود. اين بازي کردن با مردم است.
ميرشفيعيان بيان کرد: يکي از منتقدان زنوزي بودم اما هر وقت کار خوبي انجام داده حمايت کردم. زنوزي بايد داخل باشگاه خودش را درست کند. من مي‌گويم، بعد مي‌گويند ميرشفيعيان مي‌خواهد خودش را جا کند ولي اگر به ميرشفيعيان احتياج دارند من را بياورند اگر نه که هيچ.
به گزارش عصر آذربايجان به نقل از ايسنا،کاپيتان پيشين تراکتور خاطرنشان کرد: بايد پايه و ستون باشگاه را درست کنند. ما حداقل تجربه آمدن به ليگ برتر با تراکتور را داريم و حتي 800 سال هم تعريف مي‌کنيم چون باشگاه ثبات داشت و با کمترين هزينه اين اتفاق افتاد چون نفرات باشگاه درست بود. زنوزي بايد با آدم‌هاي دور و برش، مشاورانش و گروهي که بازيکن مي‌آورند صحبت کند و بگويد هدف قهرماني است. هر سال اين سناريو که به خاطر فحاشي تماشاگران تيم‌داري نمي‌کنند. من در هر شرايطي با فحاشي مخالفم اما مردم زماني خوشحال مي‌شوند که تيم براي قهرماني بسته شود و آدم‌هايي دور و بر تيم باشند که براي تراکتور زحمت کشيده‌اند نه يکسري آدم‌هاي کت شلوار پوش که بازي با کلمات را بلدند و نتايج ضعيفي به دست مي‌آيد.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها