عصر آذربایجان

گزارش خبر

تنها خريد زمستاني نمي‌تواند گره‌گشاي تراکتور باشد

تنها خريد زمستاني نمي‌تواند گره‌گشاي تراکتور باشد

1401/11/09

گروه ورزشي:يک کارشناس فوتبال با بيان اينکه ورود تراکتور به بازار نقل‌وانتقالات همچون ديگر تيم هاي ليگ‌برتري ناشيانه بوده است، تاکيد کرد: تنها خريد زمستاني اين تيم نمي‌تواند گره‌گشاي تي‌تي‌ها باشد.

گروه ورزشي:يک کارشناس فوتبال با بيان اينکه ورود تراکتور به بازار نقل‌وانتقالات همچون ديگر تيم هاي ليگ‌برتري ناشيانه بوده است، تاکيد کرد: تنها خريد زمستاني اين تيم نمي‌تواند گره‌گشاي تي‌تي‌ها باشد.
 سجاد حسين‌زاده، اظهار کرد: به‌نظر من ورود به بازار نقل‌وانتقالات توسط باشگاه هاي کشورمان ناشيانه انجام مي‌پذيرد و معمولاً در پنجره هاي نقل‌وانتقالاتي شاهد اين هستيم که تيم‌ها ديگر صاحب انتخاب نيستند و از روي اجبار بازيکن جذب مي‌کنند، اما اين درحالي است که اساس و اصول نقل‌وانتقالات بر اين است که ما بايد در پستي که نيازمند بازيکن هستيم، حتي قبل از آغاز نقل‌وانتقالات برنامه جذب بازيکن داشته باشيم و آگاه و از روي انتخاب نه از روي اجبار که بدون‌شک مي‌توان گفت اکثر تيم ها از روي ناچاري دست به جذب بازيکن زده‌اند تيم تراکتور نيز از اين قائله مستثنا نبوده و شاهد اين اتفاق در باشگاه تراکتور نيز هستيم و من معتقدم که اين بدترين نوع حضور در بازار نقل‌وانتقالات مي‌باشد.
وي ادامه داد: تراکتور در شرايط فعلي تيم، اگر مي‌توانست عملکرد خوبي را از خود در نقل‌وانتقالات ارائه دهد، ما شاهد به‌جود آمدن روندي کم‌نظير در اين تيم مي‌شديم که متاسفانه ما تا بدين لحظه شاهد عملکردي کارساز از سوي باشگاه تراکتور در اين بازار نبوده‌ايم.
حسين‌زاده در رابطه با تنها خريد تراکتور در نقل‌وانتقالات زمستاني تصريح کرد: من با تمام احترام، معتقد هستم که "حامد پاکدل" نمي‌تواند بازيکن گره‌گشايي براي تراکتور باشد و براي متحول شدن اين تيم در خط حمله تراکتور به بازيکني با سطح بالا نيازمند است، از ياد نبريم که پاکدل در ليست مازاد پرسپوليس قرار گرفته بود و نمي‌توانيم آنچنان روي اين بازيکن حساب باز کنيم.
وي افزود: تراکتور در پست هاي دروازه‌بان دوم براي رقابتي دوستانه با محمدرضا اخباري و حضوري مطمئن در روز هاي غيبت وي، دفاع کناري، دفاع وسط و زوجي مناسب براي هادي محمدي و يک مهاجم شش‌دانگ و چارچوب‌شناس نيازمند است و اميدوارم با توجه به زمان بسيار کمي که تا پايان پنجره نقل‌وانتقالاتي نيم‌فصل باقي‌مانده است، مديران باشگاه تراکتور با يک حرکت ناگهاني پرشورها را غافلگير کرده و دست به خريد بازيکناني برجسته در پست هاي نيازمند جذب بازيکن، بزنند.اين کارشناس فوتبال ادامه داد: به نظر من تراکتور در طي بازي هاي اخير و بخصوص پس از پيروزي ? بر صفر برابر استقلال، متحول شده است و از لحاظ فکري، تاکتيکي و تکنيکي تيم تراکتور به هارموني لازم و تحول اساسي دست پيدا کرده است و اين تيم کم‌کم به بلوغ تاکتيکي در داخل زمين نزديک‌تر مي‌شود و در اين ميان پاکو خمز در روي نيمکت اين تيم نقش‌بسزايي را در تحول تراکتور داشته است.
حسين‌زاده متذکر شد: در فوتبال روز دنيا سرمربيان به دنبال اين هستند که بازي سازي را از خط دروازه در دستورکار قرار دهند و دروازبانان نقش‌بسزايي در اين امر دارد و مدافعين نيز روي توپ هاي برگشتي مي‌توانند نقش يک سويپر را به خوبي ايفا کنند و با تلفيق تفکري تدافعي و تهاجمي به بازي‌سازي تيم کمک کنند و به نظرم اين موضوع در طي بازي_هاي اخير تا حدود زيادي در تراکتور اتفاق افتاده است و حضور محمدرضا اخباري با قابليت پا به توپ شدن در درون چارچوب و هادي محمدي در قلب خط دفاعي که کمک شاياني را به بازي‌سازي تراکتور در زمين کرده است و زماني که اين تيم صاحب توپ مي‌شد مدافعين با تفکري تهاجمي به دنبال تدارک ضدحمله بودند و زماني که توپ از دست داده مي‌شود مهاجمين با قابليت تدافعي خود پرس از جلو را در دستورکار قرار مي‌دهد و در زمان هايي از بازي تدافعي‌ترين عنصر تراکتور به تهاجمي‌ترين و بالعکس تبديل مي‌شوند که وين موضوع بسيار منحصربه‌فرد بوده و در ادامه کار به نفع تراکتور خواهد بود.وي بيان کرد: در بازي اخير علي‌رغم غيبت ريکاردو آلوز هافبک هاي تراکتور به‌خوبي توانستند هماهنگي و ارتباط بين خطوط را حفظ کنند و مي‌توان نکاتي مانند درصد بالاي پاس هاي سالم ردوبدل شده بين بازيکنان و پاس هاي غيرقابل پيش‌بيني و عمقي، را مي‌توان جز نکات مثبت اين تيم در طي بازي هاي اخير تلقي کرد و به‌نظرم حضور آلوز در ديدار اين تيم برابر ذوب‌آهن مي‌تواند بسيار کمک‌کننده باشد و تراکتور مي‌تواند با تداوم اين روند به بازي به بازي به هارموني و هماهنگي بيشتري دست پيدا کند.
وي عنوان کرد: در فوتبال روز دنيا از لحاظ فني سه عنصر براي موفقيت تيم‌ها نقش تعيين کننده‌اي را ايفا مي‌کنند، يکي از اين عناصر وجود سر زن در بين مهاجمان تيم است که بتواند در بازي هاي گره خورده با ارسال از جناحين توپ هاي بلند را وارد دروازه حريف کند، همچنين وجود يک بازي‌ساز خلاق با پاس هاي غيرقابل پيش‌بيني در تيم مي‌تواند نقش شاياني در موفقيت تيم ها داشته باشد، در کنار آن حضور يک کاپيتان در قلب خط دفاعي که رهبري تيم را در دست گرفته و از سرعت و قدرت بالا و شخصيت کاريزماتيک و تاثيرگذاري برخوردار باشد و بعد از آن حضور دروازه‌باني با قد و قامتي بلند با چابکي مناسب، چهار عنصري هستند که مي‌توانند موفقيت را براي تيم‌ها به ارمغان بياورند و به نظرم بخشي از اين عناصر در تيم تراکتور موجود است و بخش ديگري از آن مي‌تواند بزودي فراهم شود و با تفکري حرفه‌اي تر در سال هاي آينده تيم را به سمت قهرماني سوق دهد.
وي در رابطه با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها تصريح کرد: مطمئناً هواداران تراکتور بهترين پتانسيل اين تيم به‌حساب مي‌آيد و قطعاً بازي هاي خانگي اين تيم با حضور بي‌نظير پرشورها به مانند سال هاي اخير عرصه را براي حريفان اين تيم در تبريز تنگ خواهد کرد و اين موضوع به نفع تيم تراکتور است.
به گزارش عصر اذربايجان به نقل از ايسنا،وي در پايان خاطر نشان کرد: هرچند که مدت بسيار کمي براي جذب بازيکن زمان باقي است و اقدام به جذب و خريد بازيکن در اين مقطع غيرحرفه‌اي محسوب مي‌شود، اما اميدوارم که مديران باشگاه تراکتور با جذب بازيکني در حد و اندازه هاي اين تيم پرشورها را غافلگير کنند و معتقدم که چندين فاکتور مختلف براي جذب يک بازيکن وجود دارد که يکي از مهم‌ترين آن‌ها سواي بحث هاي فني، نزديک بودن تفکرات فرهنگي يک بازيکن با جامعه‌مان است که متاسفانه در سال هاي اخير با توجه به رعايت نکردن اين امر و ديگر فاکتور هاي لازم براي جذب يک بازيکن، دچار تزلزل شده‌ايم.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها