عصر آذربایجان

گزارش خبر

تمام مناطق مرزی در امنیت و آرامش کامل است

وزیر کشور در اردبیل:

1403/04/02

عصر آذربایجان- وزیر کشور گفت: تمام مناطق مرزی کشورمان در امنیت و آرامش کامل است و در آستانه انتخابات سعی بر این است تا این امنیت و آرامش تداوم پیدا کرده و شرایط مطلوبی را در امنیت پایدار کشور شاهد باشیم.

 

 احمد وحيدي عصر امروز در جريان سفر به شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: روند اجرايي انتخابات روند مناسب و مطلوب است و تمام استانداران، فرمانداران، بخشداران، عوامل اجرايي و نظارت پاي کار آمدند تا يک انتخابات باشکوهي را در هشتم تيرماه شاهد باشيم.

وي تصريح کرد: کانديداها مشغول تبليغات انتخاباتي خود هستند و علاوه بر استفاده از ظرفيت صدا و سيما، با سفر به استان‌هاي مختلف سعي مي کنند تا ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي خود را مطرح کرده وفضاي رقابتي سالم و اميني را براي يک انتخاب شايسته مهيا کنند.

وزير کشور ضرورت ارتقاي مشارکت مردم را در پاي صندوق‌هاي رأي يادآور شد و گفت: در هفته جاري اميدواريم بر فضاي شور و نشاط انتخاباتي افزوده شده و کانديداها و طرفداران آنها با رعايت قوانين و مقررات به پر شور شدن برگزاري انتخابات چهاردهمين دوره رياست جمهوري کمک کنند.

وحيدي افزود: در ايام تبليغات کانديداها سعي کردند تا از تخريب و فضاي غبارآلود در ايام تبليغات پرهيز کنند و انتظار مي‌رود هواداران آنها نيز ضوابط و مقررات را رعايت کرده و از تخريب و انتشار اخبار و گزارش‌هاي غلط پرهيز کنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما بر اين است تا در يک فضاي سالم انتخاباتي رقابت‌ها را به پيش برده و با اتمام تبليغات در روز چهارشنبه و اعمال ممنوعيت تبليغات در روز پنجشنبه، خود را مهياي روز برگزاري انتخابات کنيم.

بازگشت 300 هکتار از اراضي کشورمان در نقطه صفر مرزي آذربايجان

وزير کشور اضافه کرد: بر اثر جريان آب در رود ارس، قسمتي از زمين‌هاي حاشيه روز ارس از بين رفته بود و ما سعي کرديم با انتخاب پيمانکار نسبت به بازگرداندن 300 هکتار از زمين‌هاي از بين رفته، اقدام قانوني را انجام دهيم.

وحيدي بيان کرد: با اصلاح خط مرزي ارس اين 300 هکتار زمين به اراضي کشورمان در نقطه مرزي ارس الحاق مي‌شود که پيمانکار در اين زمينه فعاليت عمراني خود را آغاز کرده است.

وي در ادامه سخنان خود يادآور شد: براساس قول پيمانکار و پيگيري استاندار اردبيل قرار شد تا آخر شهريورماه اين پروژه و کار ارزشمند انجام شده و 300 هکتار از اراضي کشورمان مجدد در خاک جمهوري اسلامي ايران احيا شود.

وزير کشور تصريح کرد: تمام مناطق مرزي کشورمان در امنيت و آرامش کامل است و در آستانه انتخابات سعي بر اين است تا اين امنيت و آرامش تداوم پيدا کرده و شرايط مطلوبي را در امنيت پايدار کشور شاهد باشيم.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها