عصر آذربایجان

گزارش خبر

خريدهاي به درد نخور بلاي جان تراکتور شده‌اند

خريدهاي به درد نخور بلاي جان تراکتور شده‌اند

1402/06/05

گروه ورزشي: کاپيتان پيشين تيم فوتبال تراکتور با تاکيد بر اين که مشکلات اين تيم در رختکن است که اگر نياز باشد در مورد آن صحبت مي‌کنم، گفت: مديريت باشگاه با خريدهاي نامتوزان بلا سر تيم آورد.

گروه ورزشي: کاپيتان پيشين تيم فوتبال تراکتور با تاکيد بر اين که مشکلات اين تيم در رختکن است که اگر نياز باشد در مورد آن صحبت مي‌کنم، گفت: مديريت باشگاه با خريدهاي نامتوزان بلا سر تيم آورد.
تيم فوتبال تراکتور تبريز پس از دو شکست متوالي در ليگ برتر مقابل سپاهان و پرسپوليس در پلي آف ورود به مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل شارجه امارات شکست خورد تا عملکرد بازيکنان و کادر فني اين تيم با وجود خريدهاي پرتعداد و مطرح در تابستان مورد انتقاد قرار بگيرد.
مرتضي اسدي کايتتان پيشين تراکتور تبريز در خصوص شکست تراکتور و اعتراض هواداران نسبت به عملکرد فصل جاري اين تيم و همچنين شرايط ضعيف خريدهاي اين تيم در نقل و انتقالات تابستاني صحبت‌هاي انتقادي تند و تيزي را انجام داد که در پي مي‌خوانيد:
شکم سير بازي مي‌کنند
کاپيتان پيشين تراکتور با اشاره به عملکرد بازيکنان تازه وارد اين تيم گفت: آنها طوري بازي مي‌کنند که دوران بازنشستگي است. من درک نمي‌کنم چرا اينقدر راحت و بدون استرس مي‌بازند و خيالشان هم نيست با قلب و روح چندين ميليون هوادار تراکتور بازي مي‌کنند. بعضي از همين آقايان شکم سير بازي مي‌کنند و هيچ درکي از پيراهن مهمي که بر تن کرده اند، ندارند.
مديريت افتضاح است مالک مراقب باشد
»خريدهاي عجيب باشگاه محصول تفکر اشتباه مديران باشگاه است«. ادامه انتقادات اسدي با بيان اين جمله خطاب به مديران فعلي باشگاه تراکتور بود. او ادامه داد: توازن در خريد وجود ندارد. مگر مي‌شود اينقدر بازيکن مطرح گرفت اما به توصيه‌هاي فني گوش نکرد. کودکاني که براي پرورش استعدادهايشان به مدارس فوتبال مراجعه مي‌کنند هم متوجه مي‌شدند تراکتور مشکل خط حمله دارد. شما چطور توانستند بهترين گلر تيم را کنار بگذاريد؟! چرا نمي‌خواهيد باور کنيد شيوه مديريتي اينچنيني دردسر ساز است و فقط اسم خودتان را مطرح مي‌کند.
مدافع پيشين تراکتور درباره پول‌هايي که محمدرضا زنوزي مالک باشگاه خرج مي‌کند يادآور شد: او واقعا تيم را دوست دارد. اميدوارم حواسش را جمع کند که سکان هدايت باشگاه را دست چه کساني سپرده است. آقاي زنوزي از جيب هزينه مي‌کند و اين موضوع کمي نيست. زنوزي مديريت فوتبال را متوجه مي‌شود اما بايد همين را به مديران باشگاه ديکته کند. قطعا به عنوان يک مالک دوست دارد تمام نيازها را تأمين کند. مديريت تراکتور بدترين بلا را سر اين تيم آورد که اميدوارم آقاي زنوزي به اين بخش ورود کند. خريدهاي نامتوزان بدرد نخور مي‌شوند.
کار تراکتور خيلي سخت است
اسدي بر خلاف ساير کارشناسان معتقد است باخت‌هاي متوالي مقابل رقيبان جدي قهرماني ليگ برتر کار اين تيم را سخت از هميشه کرده است. پيشکسوت تراکتور تبريز تاکيد کرد: مقابل سپاهان و پرسپوليس بازنده شدن و پس از ان باختن در پلي آف ليگ قهرمانان آسيا همه چيز را صد چندان دشوار مي‌کند. تراکتور خيلي راحت گل مي‌خورد. اين محصول همان فروش دروازه بان اصلي تيم است که راحت مي‌گذارند برود.
اسدي افزود: تراکتور کار خيلي سختي در ادامه ليگ برتر دارد و فکر مي‌کنم اگر کوچک‌ترين امتياز مقابل تيم مدعي ديگر بدهد بايد فکر اساسي ديگري بکند.
رختکن تيم مشکل دارد
به گزارش  عصر آذربايجان به نقل از مهر، اسدي در پايان تاکيد کرد: خيلي از هواداران تراکتور به من لطف دارند و همچنان دغدغه‌هاي خود را با من مطرح مي‌کنند. حرف‌ها و صحبت‌هايي را هم شنيده‌ام که نمي‌خواهم اينقدر زود به آن بپردازم اما يک جاي کار در رختکن تيم مي‌لنگد. فعلا زود است درباره مسائل بزرگ حاشيه‌اي صحبت شود اما قطعا به عنوان کسي که مي‌داند جان مردم تبريز براي تراکتور در مي‌رود اگر احساس کنم به زبان مي‌آورم تا آقايان بدانند پيراهن چه تيم معتبري را بر تن کرده اند.

منبع :

برچسب ها:

نظرات کاربران

    بازگشت به ابتدا صفحه

ارسال نظر

اخبار مرتبط

هزینه سرمایه ملی برای دریاچه ‌بیمارارومیه خیانت است

پدر علم کويرشناسي ادعا كرد
خروج

پدرعلم کویرشناسی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی اقتصاد کشور صرف هزینه کلان برای انتقال آب به دریاچه ارومیه کار عقلانی نیست، گفت: این دریاچه بیمار است و به هیچ عنوان احیا نخواهد شد.

۹۰ درصد فسادهای مالی ناشی از رانت اطلاعاتی در دولت است

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:
خروج

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۰ درصد فسادهای مالی از رانت اطلاعاتی در دولت است و پایه فساد اخلاقی نیز فساد مالی است.

بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:با توجه به وضعيت اسفبار اشتغال در آذربايجان غربي، وجود 40 هزار فارغ‌التحصيل بيکار در اين استان و بهبود وضعيت اشتغال و کسب و کار در گرو اهتمام جدي مسئولان است.

افزايش اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي استان

عصر آذربایجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش:شش ماه نخست امسال شاهد افزايش 217 درصدي اجراي احکام قضايي در خلع يد مناطق جنگلي از لحاظ مساحت در استان بوده و با توجه به نقش و اهميت منابع طبيعي بايد بهره‌برداري اصولي از آن مورد توجه جدي قرار گيرد.

تيغ مشکلات مالي بيخ‌ گلوي ناشران کتاب

گزارش
خروج

گروه گزارش: گرفتن مجوز کتاب، چاپ و انتشار آن و در ‌‌نهايت توزيع و پخش کتاب از پروسه‌هاي دشواري است که همه ناشران چه کساني که سال‌ها در اين زمينه فعاليت دارند و چه کساني که تازه وارد حيطه نشر شده‌اند از دغدغه‌هاي اصلي فعالان اين بخش به شمار مي‌رود دغدغه‌هاي ناشران استان آذربايجان غربي گلايه‌هاي زيادي از آن دارند.

تندرستی

نذري وتهديد سلامت عزاداران
خروج

گروه تندرستي:در دهه اول ماه محرم بسياري از تكايا، مساجد و حسينيه‌ها غذاي نذري مي‌دهند. هرچه هم كه به تاسوعا و عاشوراي حسيني نزديك‌تر مي‌شويم، هيات‌هاي بيشتري به خيل عزاداران و نذري‌دهندگان مي‌پيوندند و از طرفي بر گيرندگان غذاي نذري هم افزوده مي‌شود.

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي

پاسخ امام زمان (عج) به چند شبهه عاشورايي
خروج

گروه دين و انديشه:کافيست فقط چند لحظه به ماه محرم و روزهاي عزاداري بر امام حسين عليه السلام بيانديشي. اين فکر ناخودآگاه يک شيعه را به ياد امام زمان خويش مي اندازد که آن حضرت چه نگاهي به اين ماه دارد و انديشه و افکار او در اين باب چگونه است؟

مبالغه‌گويي مهم‌ترين آسيب در عزاداري‌ها است

امام جمعه مياندوآب:
خروج

گروه خبر:امام جمعه مياندوآب گفت: اغراق و مبالغه مهم‌ترين آسيب در آئين‌‌هاي عزاداري امام حسين (ع) است.

ايجاد امنيت اجتماعي پايدار نيازمند خرد جمعي

عصر آذربايجان گزارش مي‌دهد
خروج

گروه گزارش: امروزه امنيت اجتماعي به يکي از مهمترين مباحث در بحث امنيت تبديل شده است؛ ايجاد امنيت اجتماعي پايدار به ويژه در استان‌هاي مرزي، نيازمند همت جدي تمام متوليان بخش فرهنگي و اجتماعي است.

معماي حل نشده راه هاي زير زميني تبريز

گفتگو
خروج

گروه تاريخي:?راه هاي زير زميني و عجايب ناشناخته آن هميشه در فيلم هاي علمي تخيلي يکي از سکانس هاي مشهور و مورد علاقه کارگردانان و تماشاگران است و آنها را روي صندلي سينما يا مقابل صفحه جادويي تلويزيون ميخکوب مي کند.

استان زنجان ظرفيتي ناشناخته براي کشورهاي قفقاز

گزارش
خروج

گروه سياسي: استان زنجان در شمال‌غرب کشور مسافت قابل قبولي با کشورهاي قفقاز دارد، اما اين ظرفيت براي اقتصاد زنجان به خوبي به کارگيري نشده است.

درباره نشریه عصر آذربایجان

خروج

«عصر آذربایجان» نخستین نشریه منطقه ای استان های آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی،زنجان و اردبیل هست

سایر اخبار این موضوع

پربازدیدترین خبرها

پرتفسیرترین خبرها